عمومی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شرکت آسا ایران عرضه کننده انواع دزدگیر ماجیکار می باشد. قیمت دزدگیر ماجیکار بسیار مناسب بوده و با کیفیت عالی ارائه می گردد.
بی شک نامدارترین دزدگیر در ایران ماجیکار است که برای همگان آشناست.
قیمت ریموت دزدگیر ماجیکار مناسب بوده و با کیفیت عالی عرضه می گردد.
قیمت دزدگیرهای تصویری از دزدگیرهای معمولی گرانتر است و برای خرید یک دزدگیر مطلوب که بتواند تصویر دزد و عملیات سرقت را نشان دهد باید پول بیشتری خرج نمود. دزدگیرهای موجود در بازار از کشور چین وارد می‌شوند؛ ولی به غیر از دزدگیرهای چینی در قفسه‌های فروشگاه‌ها گاه بسته‌های دزدگیر ساخت کره، تایوان و سنگاپور هم دیده می‌شود و مشتریان خاص خود را دارد.
هر دزدگیر شامل یک بسته است که با محتویات خاص و قیمت متفاوتی به مشتری ارائه می‌شود. برخی از این پکیج‌های دزدگیر شامل آژیر، ریموت و سیم‌کشی است که کارآیی آن باز و بسته کردن قفل و صندوق‌پران است که برخی دزدگیرها در محتویات خود قطعه‌ای را که برای صندوق‌پرانی نصب می‌شود، ندارند.

دزدگیرهای ساده و یا تصویری با امکاناتی متنوع و سازگار با سیستم برق خودرو که به هنگام نصب نیاز به هیچگونه دخالتی در سیم کشی و سیستم برقی ان نبوده و این دزدگیرها مورد تایید شرکتهای ماشین ساز خارجی و داخلی می باشد.

فروش , نصب , تعمیر تمامی دزدگیرهای ماجیکار با نازل ترین قیمت انجام می گیرد.

کلیه مدلهای ماجیکار دارای 3 سال گارانتی بدون قید و شرط می باشد .

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • ofogh it

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی