عمومی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ویزا کارت با نام، کارتهای صادره از بانکهای متصل به شبکه ویزا هستند که امکان انجام خریدهای آنلاین از سایت های خارجی ، خرید حضوری از فروشگاه های خارجی، اجاره خانه و ماشین و یا دریافت وجه نقد از دستگاه ATM را برای مشتریان فراهم می کند.
عملا می توان گفت که با استفاده از ویزا کارت‌ فیزیکی با نام ، دیگر نیازی به همراه داشتن وجه نقد وجود نداشته و به راحتی می توان با خیالی آسوده سفر کرده و یا پرداخت های خود را انجام داد.

مزایای اخذ ویزا کارت :

خرید اینترنتی با ویزا کارت (فروشگاه های اینترنتی، دوره های آموزشی و...)
دریافت پول نقد از دستگاه ATM
کاهش هزینه های وقت گرفتن از سفارت، آزمون های بین المللی
قابلیت استفاده در درگاه پرداخت آنلاین
پرداخت با دستگاه POS

جهان کارت با صدور ویزا کارت این امکان را به شما خواهد داد تا با استفاده از ابزاری مناسب جهت پرداخت‌های اینترنتی، تبادلات مالی، خرید از فروشگا‌های اینترنتی، بدون مشکل تحریم اقدام نمایید.

ویزا کارت مجازی

ویزا کارت های مجازی، برای افرادی که می خواهند براحتی پرداخت های ارزی خود را انجام دهند، مناسب می باشد. چون تکنولوژی تهیه این گونه کارت ها، اینترنتی می باشد بنابراین، کارت ها بصورت فیزیکی ارائه نخواهد شد. این کارت ها مشابه با کارت های فیزیکی، دارای شماره کارت، تاریخ انقضا، کد امنیتی و ... هستند و موارد استفاده آن ها نیز مانند کارت های فیزیکی می باشد. با خرید ویزا کارت مجازی ، می توانید به سادگی با سرعت و امنیت بالا، پرداختی های خود را انجام دهید.

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • ofogh it

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی