عمومی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مرکز خرید دام زنده دشت مغان , عرضه کننده انواع دام زنده و گوسفند زنده در تهران می باشد. در این مرکز عرضه دام زنده همراه با اعزام قصاب و تحویل دام در محل انجام می گیرد.

 

در بسیاری از مراسمات ما ایرانیان از دام زنده (گوسفند زنده ) جهت قربانی کردن استفاده می نمایند . موقع خرید این دغدغه به وجود می آید که دام زنده از کجا تهیه گردد. مراکز فروش بسیاری برای تهیه دام وجود دارد ولی باید از سلامت دام در این مراکز اطمینان داشت.
مرکز خرید دام زنده دشت مغان از جمله مراکزی است که زیر نظر وزارت بهداشت به پرورش گوسفند زنده می پردازد . همشهریان عزیز تهرانی می توانند برای خرید دام زنده با این مرکز در تماس باشند.

22307869 - 22538486 - 88365786
 

مرکز شیب سنتر کلیه خدمات پس از سفارش دام زنده اعم ازگوسفند زنده پرواری , گوساله , بره و بزغاله خود را در کوتاه ترین مدت بستگی به منطقه مکانیدر همه مناطق تهران با ارزان ترین قیمت با کیفیت ترین گوشت از گوسفند زنده  وبیشترین بازدهی گوشت از دام زنده در طول شبانه روزی ارائه می نماید. 

آنچه اهمیت دارد این است که مراکز خرید و فروش بتوانند به صورت کاملا کارآمد و دقیق با بهترین روش های پرواربندی گوسفندان خوب تحویل شما بدهند. به واقع گوسفندان و دام های مرکز خرید و فروش دام زنده در تهران اگر دارای مهر بهداشت نباشند ممکن است باعث ایجاد انواع بیماری در بین گوسفندان شود. یا برخی از این مراکز هنگام فروش دام با خوراندن آب نمک به آنها وزن آنها را سنگین کنند اما مرکز خرید و فروش گوسفند زنده شیب سنتر در تهران به دور از این ترفند ها به دنبال رضایت خاطر مشتریان است.

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • ofogh it

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی