عمومی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

گوسفند زنده

گوسفند در اصل نوعی پستاندار به شمار می آید که جزو حیوانات سم داران محسوب می شود همچنین از این نوع پستانداران می توان در گروه نشخوار کنندگان و همچنین خانواده گاوسانان یاد کرد 

در دنیا به انواع نژادهای مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند و همچنین در کشور ایران دارای انواع نژاد مانند گوسفند افشاری ،  گوسفند مغانی ، گوسفندان کردی و … می باشند. و از این پستانداران می توان استفاده های بسیار زیادی کرد به عنوان مثال نژاد پشمی و گوشتی در راستای تامین و تهیه گوشت و پشم مورد نیاز ، از نژاد های شیری می توان شیر مورد نیاز روزمره را برداشت کرد. همچنین این پستاندار گوسفند زنده ، بره زنده همانند دیگر پستانداران  به صورت نر و ماده در همه ی نژادها  می باشند که نوع نر را قوچ و نوع ماده را میش می گویند که در مناطق مختلف کشور به صورت گله ای با نام دام پروری جهت تامین نیاز های روزمره انسان ها از نظر پشم ، گوشت و شیر نگهداری می شود. لازم به ذکر است که این نوع پستانداران هم به صورت اهلی و هم به صورت وحشی در حال حیات هستند که نوع اهلی توسط انسان ها در راستای تامین نیاز روزانه نگهداری می شود و نوع وحشی در کوهستان ها بدون این که انسان در زندگی آنها تاثیر داشته باشند در حال زیستن هستند.

گوسفند زنده نژادهای مختلفی دارد که بر اساس نوع نژاد در مناطق مختلف کشور و دنیا نگهداری و پرورش داده می شوند که از نظر خصوصیت های ظاهری ، بدنی و رفتاری با یکدیگر فرق دارند و همچنین از نظر کاربرد تفاوت هایی با یکدیگر دارند که یکی از این نژادها گوسفند کردی در مناطق کوهستانی معمولا در غرب کشور در حال نگهداری و پرورش است که با توجه به قدرت دست و پا به راحتی در مناطق صعب العبور به زندگی خود ادامه می دهند حتی برخی از آن ها قادر به زندگی در مناطق بیابانی که از نظر آب و هوایی مناسب نیست می باشند . یکی از بهترین نژادهای گوسفندان ،گوسفند نژاد کردی به شمار می رود.

برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خود را تحویل بگیرید.
مرکز آی آر شیب انجام کلیه امور قصابی در محل و درب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفند زنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس می باشد .

این مرکز سفارش دام زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینماید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی