عمومی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

گوسفند زنده


همه افراد برای خرید گوسفند زنده اطلاعات کافی را ندارند و همین موضوع باعث می شود تا انتخاب درستی نداشته باشند. معمولا افرادی که در زمینه تشخیص دام و طیور سالم تخصص کافی را ندارند قربانی افرادی می شوند برای ارائه محصولات خود، دام را سالم جلوه داده و برای آن تبلیغ بسیاری می کنند. بدین معنا که بسیاری از سودجویان برای آن که گوسفند زنده را سنگین و پر گوشت نشان دهند ، قبل از وزن کشی به آن ها آب و نمک می دهند در این صورت وزن دام افزایش یافته و مشتری بعد از مشاهده چنین وزنی اقدام به خرید می نماید.
همچنین اگر خرید دام زنده بدون آگاهی لازم و از مکان و جایگاه غیرقابل اطمینان باشد می تواند موجب انتقال برخی بیماری ها به انسان شود.
حتی در مورد قیمت گوسفند زنده هم متاسفانه برخی سودجو هستند که با برای افزایش سود خود قیمت هایی کلان ارائه می دهند و افرادی که از قیمت های حقیقی اطلاعی ندارند در دام این افراد گرفتار می شوند.
در کنار همه این مسائل، تکنولوژی کمکی بسیاری به افراد کرده است. با یک جستجو ساده در اینترنت به راحتی میتوان از قیمت اصلی دام زنده شهرداری مطلع شد تا دیگر ضرری به افراد وارد نشود.
علاوه بر این خرید اینترنتی گوسفند زنده به لحاظ زمانی برای مشتریان به صرفه بوده و از رفتن آن ها به مناطق دوردست در حاشیه شهرها جلوگیری می نماید.
فروش گوسفند زنده دام اطمینان در کلیه ایام سال به خصوص اعیاد و به طور ویژه عید قربان آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی و ارائه انواع دام زنده با بالاترین کیفیت و سلامت و بالاترین سرعت در محل شما عزیزان می باشد.

ویژگی گوسفند زنده دام اطمینان


• تمام گوسفندان ما بصورت طبیعی و ارگانیک پرورش می یابند و این موضوع باعث شده تا گوشت گوسفندان لذیذتر و طعمی بهتر به نسب دیگر مراکز ارائه دهنده دام زنده داشته باشند
• تمامی گوسفندان جوان و سالم بوده و هنگام خرید این اطمینان وجود خواهد داشت که هیچگونه ضرری به مشتریان وارد نخواهد شد.
• اعزام قصاب به همراه دام به محل
• ارسال باسکول در هنگام تحویل به مشتری و وزن کردن دام جهت اطمینان خاطر
• این مجموعه دارنده مجوز رسمی از شهرداری و اتحادیه گوشت گوسفندی بوده و تاییدیه های لازم را ا ز مراکز بهداشتی دارد.
• عدم استفاده از آنتی بیوتیک و داروهای هورمونی برای افزایش وزن دام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی